ریست و تعمیرات تخصصی پرینتر اپسون P50 , T50

آیا تا به حال در پرینترهای جوهر افشان اپسون به مشکل دو چراغ شدن یعنی (چشمک زدن همزمان چراغ جوهر و چراغ کاغذ) بر روی دستگاه خود برخورد کرده اید.این مشکل ناشی از پر شدن شمارنده دستگاه یا کنتور دستگاه می باشد. که به صورت نرم افزاری قابل حل است.البته لازم به ذکر است هر موقع به این مشکل برخورد می کنیم حتماً باید دستگاه ابتدا کاملاً سرویس شده از لحاظ سخت افزاری کاملاً مشکلاتی که به پرینتر وارد شده است برطرف گردد و سپس پرینتر خود را ریست کنیم.

در اینجا شما با دانلود کردن فایل ذیل به تمامی اطلاعات در مورد سرویس این مدل پرینتر و نحوه ریست کردن و بازگرداندن پرینتر اپسون به حالت کارخانه و اطلاعات کاربردی در رابطه با تعمیرات تخصصی پرینتر اپسون دست پیدا خواهید کرد.

لازم به ذکراست اطلاعات تخصصی که شما با دانلود این فایل ها به دست خواهید آورد.شما را از یک کاربر به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل می کند.و مشکلاتی اعم از دوچراغ شدن پرینتر اپسون ، خط انداختن بر روی کاغذ ، گیر کردن کاغذ ، نکشیدن کاغذ ، رفع عیب پرینترهای اپسون T50 , P50 و نشناختن کارتریج ها و رفع مشکل این عیب دست پیدا خواهید کرد.

تقریباً تمامی مشکلاتی که در این زمینه روی خواهد داد را برای شما دوستان عزیز شرح داده ایم به امید اینکه توانسته باشیم شما را در زمینه تعمیرات تخصصی پرینترهای اپسون هرچه بهتر راهنمایی کرده باشیم.

نظرات کاربران و خریداران 0 نظر

لطفا منتظر بمانید

محصول به لیست خرید شما اضافه شد

محصول از لیست حذف شد