خدمات فنر زنی

خدمات فنر زنی

مفتخریم که بهترین مدل و بهترین کیفیت در روند فنر زنی را داریم.

واحد دفتر فنی بهارچاپ مجهز به دستگاه های کاملا حرفه ای جهت فنرزنی انواع جزوات و کتابهای شما مشتریان گرامی می باشد.

درگذشته فنر های پلاستیکی ، فنرهای دابل یا دوبل و فنر های کریستال مرسوم بوده و هرکدام به نوبه خود اشکالات و مشکلاتی برای مصرف کنندگان داشته بنابر نظریات اکثر آنان این مدل ها در سالیان گذشته از چارت کار فنرزنی در واحد دفتر فنی بهارچاپ کنارگذاشته شده و بهترین مدل در نوبه خود مدل فنر رول فلزی است که این مدل یکی از بهترین و کم اشکال ترین مدلهای فنرزنی در ایران به شمار می رود.

فنر های پلاستیکی

یکی از اشکالات این نوع فنر این بود که بعد از مدتی استفاده کناره های کاغذها و جزوات به صورت خرابی و کهنگی خود را نشان می داد و پاره شدن برگه ها توسط این مدل فنر یکی از بزرگترین اشکالات فنر پلاستیکی بود که باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان بویژه دانشجویان گرامی گردید.

فنرهای دابل یا دوبل

یکی از اشکالات مهم این نوع که بعد از مدتی فنر در اثر باز و بسته شدن متعدد ، باز می شد و برگه ها از داخل فنر بیرون می آمدند و این خود باعث نارضایتی های فراوان مصرف کنندگان می شد. این مدل فنر مخصوص تقویم های رومیزی می باشد که به دلیل ارزان بودن آن راهی دفاتر فنی شده و متاسفانه مصرف کنندگان گرامی در اثر بدون اطلاعی از آن استفاده کرده و درگیر مشکلات آن می شوند.

فنر کریستال

این مدل فنر، مدل تحلیل یافته نمونه های قبل بود ، یکی از اشکالات اساسی این نوع فنر شکنندگی آن بود که پس از مدتی که درمجاورت نور آفتاب قرار می گرفت کاملا حالت شکنندگی و خورد شدگی را به خود می گرفت و باعث خرابی کل جزوات و کتابهای مشتریان و مصرف کنندگان می شد.

فنر رول فلزی

در حال حاضر یکی از بهترین مدل فنربندی فنر زنی رول فلزی با روکش پلاستیک است که باعث شد رضاتمندی بیشتری برای مصرف کنندگان و مشتریان محترم به وجود آورد و خصوصیت دوم آن این بود که از شکیلی فرم جزوات و کتابها کم نکرده و صاف و یک دست جزوات و کتابها را نگه داری کرده و برای مصارف آماده می سازد. اگر این مدل فنر با طلق های میکرون بالا یا همان ضخامت بالا ترکیب شوند بهتر و شکیل تر بودن خود را بیشتر ثابت می کند.

نظرات کاربران و خریداران 1 نظر

سینا سه شنبه , 1396/02/05 11:45

سلام خسته نباشی سوالی راجع به فنرزنی دارم فرق بن دوبل با مارپیچ چیه؟ فاصله سوراخ ها فرق میکنه؟ من دستگاه فنرزنی rayson TD-100B34R دارم در اینترنت نوشته مارپیچ و دوبل اما در سایت خارجی نوشته دوبله من میتونم با همین دستگاه ،مارپیچ انجام بدم؟ ممنون می شم اگه راهنماییم کنید. با تشکر

لطفا منتظر بمانید

محصول به لیست خرید شما اضافه شد

محصول از لیست حذف شد